Beauty|Kiko Face Make Up Fixer spray

thumbnail_image1 (3)

Ben je benieuwd naar deze goedkopere variant van de mac + spray? Kijk dan snel verder, want ik vertel jullie meer over de Kiko Face Make Up Fixer.

Een Make Up Fixer spray is een spray die ervoor zorgt dat je make- up langer blijft zitten. Dit Kiko product is weer mooi verpakt en geeft ook een luxe uitstraling. Er zit 75 ml in deze spray en zou daarom aardig lang mee kunnen gaan. Het leuke van Kiko is dat ze hun producten niet op dieren testen en dus dierproefvrij zijn. De spray heeft een mooie grijze simpele verpakking. En staat dus bij elke make-up stash. Wat ik wel heel jammer vindt is dat het product werkt op drijfgas.

Het product ruikt een beetje naar haarlak, maar daar heb ik geen problemen mee. Voor de rest vindt ik het een fijn product en het laat je make-up er echt langer opzitten. De spray verstuift perfect waardoor die gelijk je hele gezicht pakt. Ik heb wel eens een goedkope fixer spray gebruikt waarbij de verstuiver echt niet goed was en mijn gezicht onder de vlekken zat.

thumbnail_image2 (2)

Conclusie: Het is een fijn product om te gebruiken en doet zijn werk. Voor € 7,90 heb je echt wel een mooi product aangeschaft.

Dit product kun je kopen bij de Kiko finialen en online te bestellen op: https://www.kikocosmetics.com

Wat is favoriete make-up fixer ?

Liefs, Melissa

2 gedachtes over “Beauty|Kiko Face Make Up Fixer spray

Plaats een reactie