WINNEN Beauty pakket| Nieuwjaarsblogshop

WIN een heerlijk beauty pakket!

Benieuwd wat? Kijk dan snel verder.Officieel mag het vandaag nog, dus allemaal de beste wensen voor 2018! Om dit jaar goed te beginnen doe ik ook mee aan de blogshop, waarbij 35 bloggers een win actie organiseren. Vandaag ben ik aan de beurt, om iets leuks weg te geven.

Benieuwd wat? Kijk dan snel verder.

Wat win je ?

  • – Een rituals foundition
  • Zwarte nagellak van glitters
  • Lookx grijs zwarte oogschaduw
  • Ofra wenkbrauw potlood bekend van nikkietutorials.
  • Een super mooi oogschaduw palletje van Christian Faye.
    • Nieuwjaarsblogshop

      Deze super leuke actie is georganiseerd door Celine van www.thebeautyboulevard.nl en door Tessa van www.dailyinception.nl Ook heeft Verena van www.inspirationtolive.nl een win actie georganiseerd waarbij je een cadeaubon kon winnen van  www.conceptstorejust-g.com  Te waarde van 75 euro.  Kijk eens uit nieuwsgierigheid op haar blog, want Verena zit vol inspiratie waarbij je zelf veel ideeën krijgt. Ik ben vandaag niet de enigste die een win actie organiseert vandaag geeft Amy van www.thepinkpergectionist.be ook iets heel leuks weg.

      Wat moet je doen om te winnen?

      • Volg Mejuicychoose op instagram
      • Volg Mejuicychoose op facebook
      • Zet in de hieronder dat je mee doet!

      Doe jij ook mee?

      Liefs Melissa

      Mejuicychoose

      37 gedachtes over “WINNEN Beauty pakket| Nieuwjaarsblogshop

      1. Sonja de Jager zegt:

        Daar hoef ik niet lang over na te denken,
        Ik zou mijn dochter graag dit beauty pakker willen schenken.

        Omdat ik van haar hou en ontzettend trots op haar ben,
        Zij is namelijk de beste vrijwilligster die ik ken.

        Iedere vakantie en ieder vrij uur,
        Gaat zij voor de dieren door het vuur.

        In ons dorp, op de kinderboerderij,
        Maakt zij de dieren en bezoekers ontzettend blij.

        Geld ontvangt zij voor dit dankbare werk niet,
        Maar ik zie dat zij er volop van geniet.

        Ik waardeer dit enorm van haar,
        En wil dat graag kenbaar maken met dit gebaar.

        Dus mocht ik deze geweldige prijs winnen,
        Dan kan ik geen betere kandidaat dan Kimberly verzinnen.

        Like

      2. Helena zegt:

        Ik doe zeker mee!
        Mijn naam op Instagram is helena_tailde
        Ik heb jammer genoeg geen Facebook, maar ik hoop van harte dat ik toch mag meedoen? Deze winactie vind ik namelijk geweldig! Ik hou van je feed op Instagram en van je blog! 😻✨

        Like

      Plaats een reactie